GOD SOMMER!

Ferieperioden i Huskestua har begynt! Noen av oss ser ikke hverandre igjen før godt uti august. En etter en går også skolestarterne ut av porten for siste gang som barnehagejente/-gutt. Det er glede og forventning godt blanda med vemod og savn.

Snart lander vi i feriemodus. Ennå er det en del oppgaver som MÅ gjøres ferdig, så til en viss grad er det ekstra hektisk ut juni. Deretter slås to og to avdelinger sammen, og vi går over på sommerprogrammet. Der står bl.a. vannlek, hinderløype og turer på planen.

Det er lagt opp til at det alltid skal være, for barna, kjente voksne på jobb. I dagli' gleders fravær i ukene 26-29, har stedfortreder eller en pedagogisk leder hovedansvar. Mail bli lest, om enn ikke hver dag. Ring til barnehagen ved behov for å komme i kontakt med oss.

Vi ønsker hverandre en strålende sommer 2022!