Foreldreundesøkelsen 2023. Resultater.

Atter en gang har foreldrene vurdert og rangert barnehagetilbudet vi gir. Vi skåres svært høyt, og det er vi superstolte av og takknemlige for.

Vi oppnådde svært høy svarprosent, over 91. Selv om vi ikke vant besøk av brannbamsen Bjørnis, er det en seier i seg selv.

Resultatene for elle som deltok i undersøkelsen ble offentlige torsdag 15.02., og da er avisene ute og lager sak, og de navngir de barnehagene som skårer høyest på enkeltspørsmålet

Totalt sett, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med din barnehage?

Høyest oppnåelige skåre er 5,0, og Huskestua er en av seks barnehager i byen som skårer høyest: 4,9.

Undersøkelsen består av mange spørsmål, fordelt på ni områder. Vi er spesielt fornøyde med å skåre høyt på områdene

Relasjon mellom barn og voksen: 4,9

Barnets trivsel: 5,0

Barnets utvikling: 4,9

Se hovedtallene her Hovedtall foreldreundersøkelsen 23

Vi studerer tallene nøye, både i Samarbeidsutvalget og i personalet/på avdelingene. Dette er viktig informasjon som vi bruker i arbeidet med å opprettholde kvaliteten og det gode samarbeidet med foreldre/hjem.